Formy płatności
1. Przelew bankowy

Przedpłata na rachunek bankowy za złożone zamówienie na podstawie wystawionego zamówienia.

 

Numer rachunku bankowego (PLN):

13 1090 2590 0000 0001 2306 6088 (Santander Bank Polska S.A)

 

Badrex FHU S.C. Marcin Fuhl, Robert Fuhl

Szarych Szeregów 23

45-284 Opole

NIP: PL7543081443

 

2. Gotówka 

Płatność gotówką w salonie podczas odbioru zamówienia 

 

Miejsce płatności i odbioru:

Badrex FHU S.C. Marcin Fuhl, Robert Fuhl

Szarych Szeregów 23

45-284 Opole

 

3. Przelew natychmiastowy — Blue Media (shoper)

Błyskawiczne płatności internetowe dokonywane przy pomocy e-przelewów, kart kredytowych etc.

 

4. BLIK

Szybkie płatności online i telefonem.

 

5. PayPo – Zapłać za 30 dni

Płatność odroczona PayPo dostępne w naszym sklepie to metoda płatności, która pozwala Ci zamówić sprzęt elektroniczny i zapłacić za niego w późniejszym terminie.

 

6. Alior Bank

Płatność w systemie ratalny Alior Bank S.A.

 

 

7. Credit Agricole — Raty

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.

Sprawdź jakie to proste:

  • wybierz produkt który Cię interesuje
    gdy wartość koszyka wyniesie minimum 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,
  • wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
  • przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego (o ile będzie to wymagane)
  • potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
  • umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail,
    a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.

BADREX FHU S.C. Marcin Fuhl, Robert Fuhl oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup towarów i usług.

 

 

8. eRaty Santander Consumer Bank S.A.

Płatność w systemie ratalny Santander Consumer Bank S.A.

Wybierz towar i złóż wniosek Wybierz towary i dodaj je do koszyka, a jako formę płatności wybierz eRATY Santander Consumer Banku. Zostanie uruchomiony e-wniosek o kredyt z symulatorem rat.

Oblicz wysokość raty W symulatorze rat wybierz najkorzystniejszy dla Ciebie okres kredytowania i ewentualną wpłatę własną1. Jeśli akceptujesz przedstawione Ci warunki finansowe kredytu, wypełnij formularz e-wniosku i prześlij go do Santander Consumer Banku.

Dokonanie wpłaty własnej następuje na zasadach uzgodnionych z e-sklepem, np. poprzez wpłatę na rachunek bankowy e-sklepu - o szczegóły pytaj w e-sklepie.

Czekaj na kontakt konsultanta Na podany w czasie zakupu adres e-mail otrzymasz potwierdzenie przyjęcia przez e-sklep do realizacji Twojego zamówienia. Następnie zadzwoni do Ciebie konsultant Santander Consumer Banku i poprosi Cię o podanie dodatkowych danych - przygotuj dowód osobisty. Podczas rozmowy telefonicznej konsultant przekaże Ci decyzję kredytową oraz informację o niezbędnych do otrzymania kredytu dokumentach.

Podpisz umowę kredytu W przypadku pozytywnej decyzji kredytowej, w zależności od wybranego przez Ciebie sposobu zawarcia umowy: •Przelew – Bank udostępni Ci niezwłocznie do pobrania kompletną dokumentację kredytową w formie elektronicznej (plików PDF). Następnie, w celu weryfikacji tożsamości oraz przyjęcia Twojego oświadczenia woli o zawarciu umowy, realizujesz na rachunek Banku przelew na kwotę 1zł. •Kurier – Bank wyśle do Ciebie kurierem dwa egzemplarze umowy kredytu wraz z formularzem informacyjnym (w ciągu 24 godzin lub następnego dnia roboczego). Przed wydaniem przesyłki kurier poprosi Cię o okazanie dowodu osobistego oraz drugiego dokumentu (np. prawa jazdy, legitymacji ubezpieczeniowej lub emeryta/rencisty). Z otrzymaną dokumentacją postępuj zgodnie ze wskazaniami opisanymi w załączonym do niej liście - podpisz umowę, dołącz wymagane dokumenty, włóż do koperty, zaklej i przekaż kurierowi.

Zapoznaj się z ważnymi dokumentami

Dostawa towaru Po otrzymaniu przez Santander Consumer Bank zaakceptowanej (Przelew) i podpisanej (Kurier) umowy o kredyt i pozytywnej weryfikacji dokumentów, powiadomimy e-sklep o możliwości realizacji zamówienia towaru. Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia dostawy zakupionego towaru.

Masz pytania - zadzwoń. Doradca z Santander udzieli Ci informacji pod numerem telefonu 801 80 18 55 lub 71 773 28 47

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Infolinia 77 40 30 200
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium